tirsdag 25. desember 2012

Glade jul.....

.....og der var den store kvelden over.
Eldste mann løper rundt i ny treningsdress og spiller sitt nye data spill. Den ene av jentene øver på sitt nye mobilnummer, mens den andre går rundt på joggesko, i ny bukse og med dunjakke. For ordens skyld er det ikke spessielt kaldt her inne.
Mens jeg "koser" meg med polar personal trainer sine nettsider.





Og dette er grunnen:-) Har endelig fått meg GPS og flow link til pulsklokken min. Så nå har jeg de beste mulighetene for å få gode treningsøkter! Men det er komplisert. Klarer liksom ikke komme meg helt med i de dataene som ligger på klokken allerede. Og det kjenner jeg begynner å irritere meg, mangler nok en stor porsjon tålmodighet:-( ( Men når hun på 6 klarer å lære seg å bruke mobiltelefon bør jeg klare dette........ )
Om noen av dere har gode kortversjoner for å bruke sidene, er det bare å dele med meg. Blir evig takknemlig.
Fordelen er at jeg ikke skal på jobb før neste uke!




Ønsker dere alle en fortsatt god romjul!

6 kommentarer:

  1. Åh, så gøy med nye "dingser" til treningsbruk! Heldigen ;)
    Jeg var så heldig å få løpe(ski)hansker til jul, jeg. Det må garantert testes ut i løpet av jula!

    Fortsatt god jul til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt å gå nye hansker, det er en sikker bruksting!
      Ser du klarer å få frem så gode grafer på treningsøktene dine. Jeg klarer det ikke, hjeeeeelp. Om du gidder.

      Slett
    2. Hmm, skjønner ikke helt hva jeg i såfall "gjør riktig" i forhold til deg, kanskje for jeg (når jeg trener "intervall") trykker inn på den røde knappen foran for "hver intervall"?

      Slett
    3. Da prøver jeg det neste gang:-) Det kan også ha seg at klokken min er noen år gammel og derfor ikke innehar alle muligheter man finner på nyere klokker. Likevel Tusen takk for tipset :-)

      Slett
  2. Kult ;-) Du blir nok venn med dingsene etterhvert skal du se ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper det. Har nå vært ute å løpet en liten test tur. GPS og fast måling fungerer fint:-). Det jeg ikke klarer å finne ut av er hvordan jeg kan se pulsen gjennom økten på pc. Finner bare informasjon om hvor lenge i hver sone....... Så om du kjenner polar rs 300x er jeg klar for veiledning!!

      Slett