mandag 26. november 2012

Ny uke, nye muligheter

Da var vi kommet ennå en uke nærmere jul. Jeg er nok en av de som gleruder seg til jul. Liker julen, men er nok ikke mest entusiastisk på forberedelser. Å det er i grunnen litt dumt. Har jo tre små som elsker julen og alt den inneholder.
I år skal jeg sette meg reakistiske mål! Fire maks fem sorter, adventslysene skal kjøpes inn før første søndag, pakkekalenderen trenger ikke henge ferdig med 72 pakker 30 november og sist men ikke minst. Det blir jul selv om ikke tak, vegger og dører er vasket!
Så dersom jeg klarer dette er jeg i bunn å grunn meget fornøyd!

På løpesiden står det 10K fra i dag. Kjenner det er et godt utgangspunkt for komme meg oppover i både antall økter og antall kilometer. Noe av fokuset i disse tider er å klare å lande lenger frem på foten samt klare å holde et noenlunde rolig tempo. Øvelse gjør mester sier det.

Ikke lett å ta bilde i mørke, men prøvde meg. Det var veldig flotte refleksjoner i vannet.

2 kommentarer:

  1. "For en vakker utsikt!" ;)

    Masse lykke til i juleforberedelsene dine, jeg håper du glir mer over i gledingen enn gruingen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja utsikten ble skikkelig bra gjenngitt;-) Det blir nok mest glede, men litt grue/stress også. Men det er nok det som er halve juleforberedelsen.

      Slett