tirsdag 15. oktober 2013

Lys i tunnelen

 Har kommet i gang med løping etter årets store oppgave, både intervaller, langturer og noen fellestreninger. Nyter å løpe å kjenner at det gir meg energi i en noe travel hverdag. 
                 
                                      

Trass i dette føler jeg at jeg fremdeles er inne i en slags postmaratontunnel. Har ikke noe klart lyspunkt der fremme ennå, har begynt å formulere noen nye mål, men de er ikke kommet helt ned på papiret og inn i kalenderen ennå. Av den grunn har jeg heller ikke noe treningsplan jeg følger, å det er veldig tomt og "utrygt". Så derfor bare løper jeg. Kommer nok til å løpe noen uker til før jeg må ta meg alvorlig i nakken, komme meg ut av tunnelen og begynne å jobbe litt mer strukturert. For meg er mål og struktur enormt motiverende, så frem til de foreligger fortsetter jeg å Google etter detaljene i mine nye mål. 

Ha en super løpeuke alle sammen! I morgen skal jeg på langtur med ei venninne å det gal gleder jeg meg til:)

2 kommentarer:

  1. Av og til kan det kanskje være nødvendig med "bare-løping"? At du bare løper fordi du liker det, og ikke fordi du må fordi du skal noe lenger frem i tid? Bare kjenne god-følelsen :)
    Selv om jeg selvfølgelig skjønner at det også er veldig smart å ha et mål å jobbe mot. Noe jeg *kremt* snart burde fått meg... ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg nyter å løpe, men det er liksom litt "utrygt" å ikke ha noe opplegg å følge. Vet jeg har en god form inne og vil gjerne opprettholde den til neste gang den trengs;) Følger nok mange av prinsippene fra tidligere, må nok bare lære meg å stole på meg selv og de erfaringene jeg har!

      Slett