tirsdag 13. november 2012

Begynner å virke igjen.

Nå har kneet knirket og knaket i litt over en uke. Jeg har holdt på å bli smårar av å bare sitte i ro. Tror de rundt meg også har blitt smårare ( i hvertfall syntes jeg at de er litt rare). Sett fra deres perspektiv så tror jeg de er svært glade for at jeg begynner å virke igjen!!!
Søndag klarte jeg å ha en kjapp spasertur, og mandag bar det ut på en rolig joggetur :-) Det gikk kjempe bra! Ikke noe smerter i kneet og dermed steg humøret flere kilometer. I dag er det "fri" og kneet får hente seg inn igjen litt.

Fordele/ulempen med å sitte stille i en hel uke er at man finner utrolig mye spennende løpeutstyr på diverse nettbutikker. Så ønskelisten til jul er allerede blitt av en anseelig lengde.
Og lengre skal den nok bli!

En liten førjulsgave til meg fra meg. Mange gode kilometer i vente!

4 kommentarer:

  1. Sånne sko har jeg óg! De er veldig gode å løpe intervaller med :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg gleder meg til å begynne å løpe med dem! Hadde en liten test tur på mandag, skoene fungerte optimalt. Kneet mitt også, men på tirsdag og i dag knirker det igjen. Så ro er nok stikkordet ennå noen dager. Liker det ikke:-(

      Slett
    2. Huff, nei det er aldri gøy når disse "vondtene" melder seg... Da er det nok helt riktig å ta det litt med ro (litt til) :)

      Slett
    3. Sant, men Gud hvor kjedelig!

      Slett