søndag 14. oktober 2012

Mål oppnådd!!

Da har jeg klart dagens utfordring! Gleden over å klare det står over det meste. Superstolt!
Å målet var å klare å tilbakelegge en halv maraton i treningsmodus. Det ble 21,3 nye km under føttene. Og tiden ble 1:57:39! Dette var kjekt!
Nå er grunnlaget lagt, håper jeg. Videre vil jeg nok finpusse på tallene før eventuelt jeg prøver å gjøre det offisielt. Har et stille mål inne i meg, så det gjenstår å se når jeg klarer det.

Det er viktig å ha troen på at man klarer ting, uansett hva det gjelder. Om det er å klare en eksamen, et treningsmål, et sosialt mål også videre. Så lenge man sier til seg selv at dette skal jeg klare, ja da klarer du det. Det er jo dette vi forsøker å lære våre barn, men vi glemmer noen ganger at det gjelder for oss også. Selv om vi er voksne. Så lykke til med måloppnålelsene folkens!

Ikke så god på dokumentasjon, men litt ble det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar