søndag 7. oktober 2012

Flittiglise

Det å være student er egentlig ganske travelt. Har lest og notert i hele helgen. I dag skulle jeg bare lese litt til og "rydde" litt i notater. Var jo tross alt hjemme helt alene!

Eter mange sider og ennå flere notater var det på tide å teste om kneet vil være med meg på en liten løpetur. Har klart å få noe snusk i det ene kneet, ikke noe kult. I tillegg holder jeg på å utvikle tidenes blåmerke. Klomsa klarte å plante begge beina godt ned i sjøen samtidig som jeg fikk nærkontakt med nærliggende brygge. Resultat: våte sko og bukse samt et anselig blåmerke. Heldigvis sto lykken på min side i dag. Alt virket, kilometerne tikket oppover og endte på 11- tallet. Godt fornøy vendte jeg nesen hjem og kunne på ny ta fatt på lesingen. Så nå kan jeg ennå litt mer om medbestemmelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar